Публічна інформація
опубліковано 05 лютого 2019 року о 17:16

Шановні мешканці міста,
відвідувачі офіційного Інтернет-порталу
Перещепинської міської ради!

З  9 травня 2011 року набрав чинності Закон України ЗАКОН УКРАЇНИ «Про доступ до публічної інформації», що визначає порядок забезпечення права на отримання інформації від органів влади, місцевого самоврядування та інших розпорядників публічної інформації.

Публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом ЗАКОН УКРАЇНИ «Про доступ до публічної інформації».

Доступ до публічної інформації у міській раді забезпечується шляхом:

- систематичного та оперативного оприлюднення інформації (на офіційному веб-порталі в мережі Інтернет – https://pereschepynske.otg.dp.gov.ua/; на інформаційних стендах).

- забезпечення доступу до пленарних засідань міської ради та засідань постійних комісій (дивіться Регламент Перещепинської міської ради VIII скл. );

- надання інформації за запитами на публічну інформацію (інформаційними запитами).

Запит на інформацію слід відрізняти від звернень громадян, що направляються відповідно до Закону України «Про звернення громадян». Звернення громадян мають іншу юридичну природу та містять пропозиції, зауваження, скарги, клопотання щодо діяльності міської ради. Запит на інформацію містить лише прохання надати наявну в міській раді публічну інформацію. 

Закон “Про доступ до публічної інформації» також не поширюється на запити, що надсилаються одним органом влади іншому (ст.2 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про доступ до публічної інформації»).
Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі на вибір запитувача:

- особисто: подається через приймальню міського голови

- поштою на адресу: вул. Шевченка, 42, м. Перещепине, 51220

- електронною поштою: info@pereschepynske.otg.dp.gov.ua

за телефоном: +38 (063) 406 39 53


Письмовий запит на інформацію подається в довільній формі, але при цьому повинен містити кілька обов’язкових реквізитів (ст. 19 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про доступ до публічної інформації»):
1) ім'я та прізвище (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;
2) загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;
3) підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.


Для спрощення процедури оформлення письмових запитів міська рада додає бланк запиту на публічну інформацію

Відповідь на запит буде надаватися у письмовій формі, або у формі зазначеній запитувачем не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту або в інший термін відповідно до Закону (ст. 20 Закону).

Інформація на запит надається безкоштовно. Якщо виконання запиту передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, то запитувач повинен відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк  (ст.21 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про доступ до публічної інформації», Рішення виконкому від 14 вересня 2022р. № 193 "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію")

Надати запит та отримати відповідь на запитувану інформацію можна особисто на другому поверсі будівлі Перещепинської міської ради у приймальні міського голови за адресою: вул. Шевченка, 42, м. Перещепине

Режим роботи:
Понеділок - четверг - з 08.00 до 12.00 та з 12.45 до 17.15
п`ятниця з 08.00 до 12.00 та з 13.00 до 15.00

Законодавча база доступу до публічної інформації

1 Рішення виконкому від 14 вересня 2022р. № 193 "Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію"
2 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про доступ до публічної інформації»
3 ЗАКОН УКРАЇНИ «Про захист персональних даних»
4 УКАЗ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ "Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації"
5 Постанова про затвердження граничних норм витрат на копіювання документів
6 ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України «Про інформацію»
7

КОНВЕНЦІЯ про захист осіб у зв'язку з автоматизованою обробкою персональних даних


Відповідальні особи за доступ до публічної інформації - працівники відділу організаційно-кадрової роботи, діловодства та контролю  Перещепинської міської ради.


Питання відкритих даних регламентуються статтею 101 Закону України “Про доступ до публічної інформації”та постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2016 року № 835. 

   Рішення виконкому від 31 липня 2019р. №177 "Про організацію виконання міською радою постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року №835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних"

Перелік наборів даних, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних

з/п

Найменування набору даних

Розпорядники інформації, що забезпечують
підготовку даних

1

Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій

Спеціаліст-землевпорядник

2

Перелік об'єктів комунальної власності

Провідний спеціаліст з

юридичних питань

3

Перелік об'єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об'єктів в оренду)

Провідний спеціаліст з юридичних питань

4

Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об'єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування

Спеціаліст-землевпорядник

5

Генеральні плани населених пунктів, історико-архітектурні опорні плани, плани зонування територій та детальні плани територій (за винятком відомостей, які відповідно до законодавства становлять інформацію з обмеженим доступом), їх проекти

Спеціаліст-землевпорядник

6

Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств

Головні бухгалтери комунальних підприємств

7

Паспорти бюджетних програм місцевого бюджету

Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер

8

Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету 

Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер

9

Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою

Спеціаліст І категорії відділу ЖКГ, комунальної власності, будівництва та земельних відносин

10

Реєстр боргових зобов'язань суб'єктів господарювання комунальної власності територіальної громади (як суб'єктів господарювання перед третіми особами, так і третіх осіб перед суб'єктами господарювання)

Головні бухгалтери комунальних підприємств

11

Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті

Провідний спеціаліст з проектної діяльності, інвестицій та стратегічного розвитку

12

Дані про об'єкти та засоби торгівлі (пересувна, сезонна та інші)

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

13

Відомості про схеми розміщення засобів сезонної торгівлі

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

14

Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

15

Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер

16

Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрутів перевезення

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

17

Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість)

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

18

Розклад руху громадського транспорту

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

19

Дані про місце розміщення зупинок міського електро- та автомобільного транспорту

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

20

Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови

Спеціаліст-землевпорядник

21

Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них)

Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер; провідний спеціаліст з юридичних питань

22

Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок

Провідний спеціаліст з юридичних питань

23

Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров'я та їх залишки в кожному з них

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

24

Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

25

Схеми планування територій та плани зонування територій (для сільських, селищних, міських рад)

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

26

Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування

Спеціаліст I категорії з питань програмування та комп'ютерних технологій

27

Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому

Спеціаліст I категорії з питань програмування та комп'ютерних технологій

28

Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень

Спеціаліст-землевпорядник

29

Надані містобудівні умови та обмеження

Спеціаліст-землевпорядник

30

Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

31

Дані про тарифи на комунальні послуги

Керуючий справами, (секретар) виконавчого комітету

31

Дані про надходження звернень на гарячі лінії, у аварійно-диспетчерські служби, телефонні центри тощо

Начальник відділу організаційно – кадрової роботи, діловодства та контролю

32

Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду

Начальник відділу організаційно – кадрової роботи, діловодства та контролю

33

Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів

Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер

34

Перелік об'єктів комунальної власності, які підлягають приватизації

Провідний спеціаліст з юридичних питань

35

Дані про паркування, у тому числі про розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

36

Адресний реєстр

Начальник відділу реєстрації

37

Дані про надані адміністративні послуги

Начальник відділу реєстрації

38

Дані про медичних працівників закладів охорони здоров'я

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

39

Дані про педагогічних працівників закладів освіти

Начальник відділу освіти

40

Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров'я

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

41

Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

42

Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті

Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер

43

Перелік цільових програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті

Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер

44

Перелік розпорядників бюджетних коштів

Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер

45

Фінансова звітність суб'єктів господарювання комунального сектору економіки

Головні бухгалтери комунальних підприємств

46

Перелік дошкільних, середніх, позашкільних та професійно-технічних навчальних закладів і статистична інформація щодо них

Начальник відділу освіти

47

Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади

Начальник відділу освіти

48

Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів

Начальник відділу освіти

49

Дані про видані дозволи на порушення об'єктів благоустрою

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

50

Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

51

Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік)

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

52

Дані про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями

Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер

53

Надходження і використання благодійної допомоги

Начальник відділу освіти

54

Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів

Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер

55

Дані про здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, у тому числі про плани перевірок та складені документи (акти, приписи, протоколи, постанови)

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

56

Перелік та місцезнаходження закладів комунальних закладів охорони здоров'я, які забезпечені обладнанням гінекологічним, мамологічним обладнанням, що пристосоване до потреб осіб з інвалідністю з урахуванням особливостей їх пересування

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux