За І квартал 2019 року до бюджету міської ради надійшло доходів загального фонду з урахуванням трансфертів в обсязі 28 444,4 тис. грн., що більше плану на 1,81 %, або на 506,0 тис. грн.
Доходів без урахування трансфертів надійшло в обсязі 14 408.3 тис. грн., що більше плану на 8,02 %, або на 1 070,0 тис. грн.
Перевиконання планових показників та збільшення надходжень забезпечено бюджетоутворюючими джерелами – податком та збором на доходи фізичних осіб, внутрішніми податками на товари та послуги і місцевими податками.
Податку на доходи фізичних осіб надійшло в обсязі 8 186,3 тис. грн., що більше на 527,0 тис. грн., або на 6,88 % плану звітного періоду. Разом з тим спостерігається невиконання планових показників по податку на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування (виконання становить 81,1 %).
Рентної плати та плати за використання інших природних ресурсів надійшло в обсязі 1 150,3 тис.грн., що більше на 133,6 тис.грн. або на 13,14% плану звітного періоду.
Внутрішні податки на товари та послуги надійшли в сумі 249,9 тис. грн. (акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів), що менше на 115,6 тис. грн., або на 31,62 % планових призначень І кварталу поточного року. Не виконання пояснюється з причини не надходження в І кварталі поточного року акцизного податку з виробленого та ввізного пального.
Надходження місцевих податків в цілому по громаді склали 4 777,2 тис. грн., або 112,35 % до плану звітного періоду, з них: податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки надійшло 259,4 тис. грн., або 110,6%, в тому числі податку, що сплачується юридичними особами за об`єкти житлової нерухомості надійшло 60,7 тис. грн., що на 16,84% менше планових призначень; земельного податку надійшло 260,9 тис. грн., або 112,1 %, орендної плати за землю з юридичних та фізичних осіб – 807,9 тис. грн., що більше планових призначень на 42,4 %; транспортного податку – 54,2 тис. грн.; єдиного податку – 3 394,7 тис. грн., або 105,49 %, в тому числі єдиного податку з сільськогосподарських товаровиробників – 1 876,6 тис. грн. або 124,42 %.
По Перещепинській міській раді заборгованість з виплати заробітної плати працівникам підприємств, установ та організацій незалежно від форм їх власності відсутня.
Податковий борг до міського бюджету, за інформацією Головного управління Державної фіскальної служби в Дніпропетровській області, станом на 1 квітня 2019 року по громаді склав 2 248,48 тис. грн. Із загальної суми заборгованості – земельний податок становить 1 1266,9 тис. грн., що становить 56,34 % до загальної суми недоїмки; єдиний податок в сумі 252,73 тис. грн. (11,2%); плата за нерухоме майно – 210,16 тис. грн. (9,3%).
Щодо економії та раціонального використання бюджетних коштів, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни проведена наступна робота.
Фінансування бюджетних установ громади проводиться у межах затвердженого помісячного розпису асигнувань відповідно до пропозицій головних розпорядників коштів. При виділенні додаткових коштів своєчасно вносяться зміни до паспортів бюджетних програм установ, що фінансуються з міського бюджету. Оплата праці працівників бюджетних установ здійснюється в межах відповідних планових призначень та з урахуванням термінів виплати. Всі види виплат проводяться виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого у кошторисах. Розрахунки за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, проведені в повному обсязі, заборгованість відсутня.
Станом на 01 квітня 2019 року спеціалістами, відповідальними за ведення внутрішнього фінансового контролю в громаді, в межах заходів щодо ефективного та цільового витрачання бюджетних коштів проведено 3 перевірки бюджетних установ. Порушень не встановлено.
Для забезпечення виконання дохідної та видаткової частин міського бюджету Перещепинською міською радою в І кварталі 2019 року постійно вживалися заходи щодо залучення додаткових резервів збільшення надходжень до міського бюджету, забезпечення виконання показників за всіма джерелами надходжень та дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів.
Мережа закладів, які фінансуються з міського бюджету у 2019 році, сформована на підставі вимог статей 89 та 91 Бюджетного кодексу України та з урахуванням рішень районної ради Новомосковського району щодо передачі майна зі спільної власності територіальних громад Новомосковського району до комунальної власності Перещепинської міської ради. Загальна кількість установ на 2019 рік складає 34 одиниць.
Видатки бюджету міської ради за І квартал 2019 року проведені на загальну суму 30 875,2 тис. грн., або на 77,6 % до уточнених планових показників звітного періоду (39 794,9 тис. грн.), в тому числі видатки загального фонду склали 30 386,5 тис. грн. при уточненому плані 37 979,9 тис. грн., що становить 80,0% виконання, спеціального фонду – 488,7 тис. грн. при плані 1 815,0 тис. грн., або 26,9%.
На покриття видатків з утримання галузей соціально-культурної сфери та соціального захисту населення з бюджету міської ради спрямовано 24 960,05 тис .грн., в тому числі на державне управління – 2 700,2 тис. грн., на освіту – 20 354,05 тис. грн., на соціальний захист – 104,0 тис. грн., на культуру і мистецтво – 1 788,6 тис. грн., на фізичну культуру – 13,2 тис. грн.
Крім того, на здійснення переданих видатків направлені кошти у вигляді міжбюджетних трансфертів в загальній сумі 4 527,0 тис. грн., з них:
1. районному бюджету Новомосковського району в сумі 4 430,1 тис. грн., в тому числі:
- медичної субвенції для надання медичних послуг за місцем обслуговування населення – 3 537,0 тис. грн.,
- іншої дотації на в сумі – 990,0 тис. грн., з них:
на медичне обслуговування Комунальному некомерційному підприємству ˮЦентр первинно-медикосанітарної допомогиˮ Новомосковської районної радиˮ – 100,0 тис. грн.;
на соціальний захист та соціальне забезпечення Управлінню соціального захисту населення Новомосковської райдежадміністрації – 83,1 тис. грн.;
на послуги з обслуговування одиноких непрацездатних громадян похилого віку Територвальному центру соціального обслуговування – 629,6 тис. грн.;
на утримання та забезпечення діяльності районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – 130,7 тис. грн.;
на проведення навчально-тренувальних зборів і змагань з неолімпійських та олімпійських видів спорту та на фінансову підтримку місцевих осередків (рад) всеукраїнських організацій фізкультурно-спортивної спрямованості ФСТ ˮКолосˮ – 46,6 тис. грн.
В загальній сумі видатків загального фонду соціально - захищені видатки склали 79,9 %. Видатки на заробітну плату з нарахуваннями становили 19 762,9 тис. грн., на продукти харчування – 990,8 тис. грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 3 433,2 тис. грн., на соціальне забезпечення (матеріальна допомога малозабезпеченим верствам населення та пільговій категорії громадян) – 104,0тис. грн.
Інші поточні незахищені видатки склали 20,1 % або 6 095,7 тис. грн., з них медична субвенція та інші дотації складають 4 527,0 тис. грн.
За рахунок власних надходжень спеціального фонду проведено видатків на суму 301,8 тис. грн., в тому числі за рахунок власних надходжень від плати за послуги, що надаються бюджетними установами, проведено 301,8 тис. грн., з них 291,3 тис. грн. – продукти харчування для освіти, придбання господарчих товарів для школи мистецтв – 4,9 тис.грн., плата за послуги перевезення учнів школи мистецтв – 5,0 тис.грн., видатки на відрядження школи мистецтв – 0,6 тис.грн.
За рахунок інших коштів спеціального фонду проведено касових видатків на загальну суму 92,8 тис. грн., в тому числі на придбання комп’ютерної техніки– 92,8 тис. грн.
Державне управління
На утримання міської ради касові видатки склали 2 781,6 тис. грн., що становить 54,4 % до планових призначень звітного періоду, з них:
видатки на утримання апарату міської ради – 2 608,4 тис. грн.,
видатки на утримання керівництва освіти, служби у справах дітей – 173,1 тис. грн.
Із загальної суми видатків загальний фонд складає 2 688,8 тис. грн., спеціальний фонд – 92,8 тис. грн.
На заробітну плату з нарахуваннями направлено 2 124,3 тис. грн., що становить 79,0 % від загального обсягу видатків, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 333,9 тис. грн. ( 12,4 %) та на інші статті – 230,6 тис. грн. (8,6 %).
Кредиторська заборгованість по зведеному бюджету міської ради на кінець звітного періоду по загальному фонду склала – 60,2 тис. грн. (поточна кредиторська заборгованість КП «Голубівське» за поточний ремонт водонапірної башти).
Дебіторська заборгованість складає 5,5 тис. грн. за передплату періодичних видань для потреб міської ради.
Культура
На утримання установ культури (7 будинки культури , 2 сільський клуб, 1 централізована бібліотека та 1 сільська бібліотека) видатки по загальному фонду склали 1 785,5 тис. грн., що становить 66,7 % до планових призначень звітного періоду.
По захищеним статтям касові видатки загального фонду склали 1 736,7 тис. грн., що складає 97,2% від загального обсягу проведених видатків, в тому числі направлено на заробітну плату із нарахуваннями 1 579,6 тис. грн., на оплату комунальних послуг та енергоносіїв – 157,0 тис. грн. На оплату послуг (крім комунальних) використано 9,0 тис. грн. (за послуги дератизації приміщень , надання доступу до мережі інтернет, проведення вимірювань електротехнічною лабораторією)
Фактична чисельність працівників культури складає 81,25 шт.од., середньомісячна заробітна плата становила 6 480,0 грн.
Освіта
За рахунок коштів бюджету Перещепинської міської ОТГ утримується 20 установ освіти, а саме:
- дитячі дошкільні заклади - 5
- загальноосвітні середні школи - 12
- позашкільний заклад – 1
- школа мистецтв - 1
- централізована бухгалтерія - 1
Видатки міського бюджету на утримання установ освіти за 1 квартал 2019 року виконані в сумі 20 354,1 тис. грн., або на 87,4 % до планових показників.
В І кварталі 2019 року направлено на утримання 12 загальноосвітніх шкіл району (2046 учня) – 15 863,4 тис. грн., 5-ти дошкільних закладів освіти (433 дітей дошкільного віку) – 2 947,1 тис. грн., школи мистецтв – 668,6 тис. грн. (330 учнів), позашкільної освіти – 409,9 тис.грн. (618 дітей), інших закладів у сфері освіти – 465,1тис. грн.
В загальному обсязі видатків загального фонду соціально-захищені видатки склали 98,2 %, або 19 981,2 тис. грн., в тому числі на заробітну плату з нарахуваннями направлено 16 058,9 тис. грн., або 80,4 % до загального обсягу захищених видатків, на оплату комунальних послуг, енергоносіїв та вугілля – 2 931,2 тис. грн. (14,7 %), на медикаменти та продукти харчування – 990,8 тис. грн. (4,9 %).
Інші кошти міської громади використані:
на придбання паливно-мастильних матеріалів – 166,7 тис. грн.;
на послуги пожежного спостереження – 6,7 тис. грн.;
проведення електронних торгів – 11,1 тис. грн.;
господарчі та канцелярські товари – 46,3 тис. грн.,
Печатки, штампи – 11 тис.грн., тощо.
Вартість 1 діто-дня дітей дошкільного віку складає 36,94 грн.( за рахунок батьків 22,16 грн., 14,78 грн. – за рахунок бюджетних коштів), учнів 1-4 класів загальноосвітніх шкіл – 20,00 грн., 1 діто-день дітей дошкільних груп навчально-виховного комплексу – 32,00 грн.
Проводиться безкоштовне харчування 1039 дітей пільгової категорії громадян, з них: діти-сироти – 9 чол., діти з багатодітних і малозабезпечених сімей – 77 чол., інваліди дитинства – 5 чол., позбавлені батьківського піклування – 27 чол., загиблих в АТО – 1 чол., діти учасників ЧАЕС – 4 чол.,учні 1-4 класів – 916 чол.
Фактична чисельність працівників установ освіти на звітну дату склала 535,04 од., середній розмір заробітної плати по педагогічних працівниківм загальноосвітніх шкіл, яка фінансується за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету, складає 10 035,70 грн., педагогічних працівників дошкільних закладів освіти – 7 320,22 грн., середня заробітна плата інших працівників – 4 523,40 грн.
Соціальний захист та соціальне забезпечення
Відповідно до комплексної Програми соціального захисту населення Перещепинської міської ради на 2019-2020 роки видатки склали 104,0 тис. грн. які направлені на виплату одноразової матеріальної допомоги малозабезпеченим громадянам, пенсіонерам, інвалідам громади, допомогу отримало 63особи.
Житлово-комунальне господарство
Відповідно до Програми «Надання фінансової підтримки комунальним підприємствам, що належать до спільної власності територіальних громади на 2019–2021роки» видатки склали 898,3 тис. грн., у тому числі:
Очищення вулиць від снігу в с.Голубівк (виконавець КП «Голувське») – 27,9 тис.грн., відновлення вуличного освітлення по вулиці Шевченка в м.Перещепине – 21,5 тис.грн;
на забезпечення діяльності водопровідно-каналізаційного господарства міськоїради направлено та використано коштів в сумі 848,8 тис. грн.
Резервний фонд
На 2019 рік резервний фонд було затверджено у сумі 130,0 тис. грн. і протягом І кварталу поточного року його обсяги не змінювалися.
Міжбюджетні трансферти
Протягом І кварталу 2019 року до міського бюджету надійшло офіційних трансфертів в загальній сумі 14 036,1 тис. грн., в тому числі:
з державного бюджету – 12 955,3 тис. грн.:
базової дотації – 529,5 тис. грн.;
освітньої субвенції – 8 888,8 тис. грн.;
медичної субвенції – 3 537,0 тис. грн.;
з обласного бюджету бюджету за рахунок відповідної субвенції з державного бюджету – 127,7 тис. грн., з них на:
на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами – 5,8 тис. грн.;
на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа” – 121,9 тис. грн.
Іншої дотації з місцевого бюджету – 953,1 тис.грн.
Начальник відділу економіки, фінансів,
бухгалтерського обліку та звітності –
головний бухгалтер М.О.Нечипоренко