Питання відкритих даних регламентуються статтею 101 Закону України “Про доступ до публічної інформації”та постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.2016 року № 835.
Перелік наборів даних, що підлягає оприлюдненню у формі відкритих даних
№ з/п |
Найменування набору даних |
Розпорядники інформації, що забезпечують
|
1 |
Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій |
Спеціаліст-землевпорядник |
2 |
Перелік об'єктів комунальної власності |
Провідний спеціаліст з юридичних питань |
3 |
Провідний спеціаліст з юридичних питань |
|
4 |
Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об'єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування |
Спеціаліст-землевпорядник |
5 |
Генеральні плани населених пунктів, історико-архітектурні опорні плани, плани зонування територій та детальні плани територій (за винятком відомостей, які відповідно до законодавства становлять інформацію з обмеженим доступом), їх проекти |
Спеціаліст-землевпорядник |
6 |
Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств |
Головні бухгалтери комунальних підприємств |
7 |
Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер |
|
8 |
Звіти про виконання паспортів бюджетних програм місцевого бюджету |
Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер |
9 |
Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою |
Спеціаліст І категорії відділу ЖКГ, комунальної власності, будівництва та земельних відносин |
10 |
Реєстр боргових зобов'язань суб'єктів господарювання комунальної власності територіальної громади (як суб'єктів господарювання перед третіми особами, так і третіх осіб перед суб'єктами господарювання) |
Головні бухгалтери комунальних підприємств |
11 |
Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Провідний спеціаліст з проектної діяльності, інвестицій та стратегічного розвитку |
12 |
Дані про об'єкти та засоби торгівлі (пересувна, сезонна та інші) |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
13 |
Відомості про схеми розміщення засобів сезонної торгівлі |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
14 |
Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість місць, вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
15 |
Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту |
Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер |
16 |
Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрутів перевезення |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
17 |
Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість) |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
18 |
Розклад руху громадського транспорту |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
19 |
Дані про місце розміщення зупинок міського електро- та автомобільного транспорту |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
20 |
Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови |
Спеціаліст-землевпорядник |
21 |
Перелік укладених договорів (укладені договори, інші правочини, додатки, додаткові угоди та інші матеріали до них) |
Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер; провідний спеціаліст з юридичних питань |
22 |
Актуальні списки власників/орендарів місцевих земельних ділянок |
Провідний спеціаліст з юридичних питань |
23 |
Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров'я та їх залишки в кожному з них |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
24 |
Бази даних щодо ремонту доріг: точне зазначення ділянки відремонтованої дороги (від кілометра до кілометра), ширина та довжина дороги, довжина ділянки, товщина дорожнього покриття, матеріали, види робіт, вартість робіт, гарантійний строк, виконавці робіт |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
25 |
Схеми планування територій та плани зонування територій (для сільських, селищних, міських рад) |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
26 |
Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого самоврядування |
Спеціаліст I категорії з питань програмування та комп'ютерних технологій |
27 |
Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактні дані та графік прийому |
Спеціаліст I категорії з питань програмування та комп'ютерних технологій |
28 |
Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень |
Спеціаліст-землевпорядник |
29 |
Надані містобудівні умови та обмеження |
Спеціаліст-землевпорядник |
30 |
Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
31 |
Керуючий справами, (секретар) виконавчого комітету |
|
31 |
Начальник відділу організаційно – кадрової роботи, діловодства та контролю |
|
32 |
Дані про електронні петиції, у тому числі, осіб, що їх підписали, та результати розгляду |
Начальник відділу організаційно – кадрової роботи, діловодства та контролю |
33 |
Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів |
Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер |
34 |
Перелік об'єктів комунальної власності, які підлягають приватизації |
Провідний спеціаліст з юридичних питань |
35 |
Дані про паркування, у тому числі про розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
36 |
Адресний реєстр |
Начальник відділу реєстрації |
37 |
Дані про надані адміністративні послуги |
Начальник відділу реєстрації |
38 |
Дані про медичних працівників закладів охорони здоров'я |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
39 |
Начальник відділу освіти |
|
40 |
Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров'я |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
41 |
Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, здійснення будівельних та ремонтних робіт |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
42 |
Перелік бюджетних програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер |
43 |
Перелік цільових програм, у тому числі посилання на оприлюднені ресурси в Інтернеті |
Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер |
44 |
Перелік розпорядників бюджетних коштів |
Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер |
45 |
Фінансова звітність суб'єктів господарювання комунального сектору економіки |
Головні бухгалтери комунальних підприємств |
46 |
Начальник відділу освіти |
|
47 |
Начальник відділу освіти |
|
48 |
Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів |
Начальник відділу освіти |
49 |
Дані про видані дозволи на порушення об'єктів благоустрою |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
50 |
Черга на отримання земельних ділянок із земель комунальної власності |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
51 |
Дані обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
52 |
Дані про споживання комунальних ресурсів (електроенергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, холодна та гаряча вода) комунальними підприємствами, установами (закладами) та організаціями |
Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер |
53 |
Надходження і використання благодійної допомоги |
Начальник відділу освіти |
54 |
Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів |
Начальник відділу економіки, фінансів, бухгалтерського обліку та звітності, головний бухгалтер |
55 |
Дані про здійснення державного архітектурно-будівельного контролю, у тому числі про плани перевірок та складені документи (акти, приписи, протоколи, постанови) |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |
56 |
Перелік та місцезнаходження закладів комунальних закладів охорони здоров'я, які забезпечені обладнанням гінекологічним, мамологічним обладнанням, що пристосоване до потреб осіб з інвалідністю з урахуванням особливостей їх пересування |
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради |